Gymnázium Dačice | 70 let
×
Letní prázdniny

Věděli jste, že dvouměsíční prázdniny v takové podobě, v jaké je známe dnes, letos slaví 100 let? O to větší důvod si je vychutnat. Tak vychutnávejte, odpočívejte, lenošte, povalujte se, zahálejte, lelkujte, zkrátka to léto nádherně proflákejte!

Studentský parlament

Podpora žákovské iniciativy a otevřené komunikace mezi studenty a vedením školy. Právě proto funguje Studentský parlament Gymnázia Dačice.

Studentský parlament

  • je tvořen dvanácti žáky, volenými zástupci jednotlivých tříd.
  • schází se pravidelně jednou za měsíc.
  • vyjadřuje se k záležitostem školního života.
  • navrhuje zlepšení týkající se chodu školy.
  • zprostředkovává názory a nápady studentů vedení školy.
  • pořádá sportovní turnaje a jiné akce.
  • nominuje každoročně mimořádné studentské osobnosti na Cenu ředitele školy.

Složení parlamentu ve školním roce 2024/2025

Předsedkyně:       Lejla Popelková (kvinta)
Místopředseda:    Jan Klimša (3. ročník)

Prima                      Eliška Havlíková (Šimon Jakubec)              
Sekunda                Veronika Lojková (Sára Svobodová)
Tercie                      Nikola Tomešová (Adam Musil)
Kvarta                     Martin Svoboda (Tobias Tůma)
Kvinta                     Lejla Popelková (Jiří Macura)
Sexta                       Filip Novák (Petr Kočí)
Septima                 Petr Vican (Nela Štillerová)  
Oktáva                    Šárka Míchalová (Dorota Mátlová)
1. ročník                Marek Borza (Nela Musilová)
2. ročník                Taťána Bártová (Tomáš Svoboda)
3. ročník                Jan Klimša (Jakub Jedlička)
4. ročník                Klára Pechová (Pavel Urbanec)

 

 

Co se děje?

Poznej svoji nemocnici

Poznej svoji nemocnici

vloženo před 2 týdny 2 minuty ke čtení

V rámci projektu Poznej svoji nemocnici se vybraní studenti třetích ročníků vypravili na jednodenní exkurzi do Nemocnice Jihlava.

Pozvánka na IQ testování

Pozvánka na IQ testování

vloženo před 4 týdny 1 minuta ke čtení

Testování inteligence je vhodné zejména u dětí a studentů jako nástroj k predikci možných studijních problémů nebo naopak k zjištění ...

zpět nahoru